SP Trading

Case

Branding og udvikling af salgsplatform for SP Trading - Cars & Leasing.

Udvikling af visuel identitet og salgsplatform med dynamiske lister.

SP Trading havde brug for en ny platform til at deres salgs- og leasingforretning. I første omgang har jeg udviklet en visuel identitet, som skal være med til at skabe en genkendelig omkring brandet på tværs af virksomhedens digitale kanaler. Med udgangspunkt i den visuelle identitet, kunne vi gå videre med den salgsplatform, som i dag spiller en central rolle i virksomhedens salgstragt. Resultatet blev en visuelt indbydende og brugervenlig platform, som er bygget på et stærkt teknisk fundament. SP Trading kan i dag let selv kan håndtere den daglige drift – herunder oprettelse af nye salgs- og leasingbiler.

Strategi

Med målet om at positionere sig på et stærkt kompetitivt marked og med henblik på virksomhedens målgruppe, har vi skabt en stærkt visuel identitet, som går igen på alle virksomhedens digitale kontaktflader. Foruden den visuelle identitet, har vi udviklet en salgsplatform med dynamiske varelister. Det har været vigtigt for SP Trading, at vi fik skabt et brugervenligt setup, hvor de let selv kan oprette nye salgs- og leasingbiler.

Brand

Vi har skabt en visuel identitet, som udtrykker kvalitet, professionalisme og ekstraordinær køreglæde. Den visuelle identitet er unik og letgenkendelig, hvilket hjælper virksomheden med at stå stærkere i målgruppens erindring. 

Hjemmeside

Hjemmesidens primære funktion er at fungere som salgsplatform for virksomheden salgs- og leasingbiler. Der har været fokus på at skabe en løsning, hvor både design og funktionalitet er i særklasse for, at fange brugernes opmærksomhed og herefter fastholde dem på sitet. Foruden en stærk og brugervenlig brugerflade, har vi også lagt vægt på at udvikle en løsning, som gør den daglige drift let og hurtig for SP Trading.

Andre cases